Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Жученко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Жученко В. С. 
Проблеми економічної історії України в працях Грушевського М.С. [Електронний ресурс] / В. С. Жученко, Л. В. Жученко // Економіка і регіон. - 2011. - № 3. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2011_3_14
Досліджено та систематизовано погляди М. С. Грушевського щодо проблем економічної еволюції України. Розглянуто періодизацію історичного процесу на українських землях згідно з працями М. С. Грушевського.
Попередній перегляд:   Завантажити - 83.719 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Жученко В. С. 
Питання економічної історії Полтавщини в працях Павловського І.Ф. [Електронний ресурс] / В. С. Жученко, Л. В. Жученко // Економіка і регіон. - 2012. - № 1. - С. 45-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_1_10
Розглянуто аналіз та систематизацію досліджень І. Ф. Павловського, одного з визначних істориків Полтавщини. Охарактеризовано погляди дослідника у питаннях економічної історії Полтавської губернії, зокрема, розвиток ярмаркової торгівлі, відносин між поміщиками і селянами. Обгрунтовано позицію І. Ф. Павловського як поміркованого ліберала.
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.301 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ульяницкий И. С. 
Охрана окружающей среды на ОАО "Алчевсккокс" [Електронний ресурс] / И. С. Ульяницкий, В. А. Жученко // УглеХимический журнал. - 2009. - № 3-4. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukhj_2009_3-4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.884 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ачкевич О. М. 
Обґрунтування технологічної схеми виробництва комбікормів в умовах господарств [Електронний ресурс] / О. М. Ачкевич, В. М. Жученко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 144. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_144_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 426.576 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Діденко К. Д. 
Медичний туризм в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / К. Д. Діденко, В. Г. Жученко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 16(4). - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_16(4)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.703 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Жученко В. Г. 
Особливості розвитку подієвого туризму та його місце на туристичному ринку України [Електронний ресурс] / В. Г. Жученко // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 1071-1074. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__267
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.582 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Михайліченко Г. І. 
Оцінювання інноваційного розвитку туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко, В. Г. Жученко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_11_17
Досліджено інструментарій та параметри оцінювання результативності інноваційної діяльності, зростання компетентності туристичних підприємств, підвищення конкурентоспроможності підприємств-новаторів міжнародного туроперейтингу. Обгрунтовано систему мультиплікаторів туризму, в якій особливе місце займають: мультиплікатор інновацій, що представляє собою приріст доходів в економіці туризму, який може статися в результаті реалізації нового продукту, зміни технології обслуговування, маркетингових, процесних, сервісних, організаційних чи інших інновацій; та мультиплікатор стійкого зростання компанії - як показник оцінки ділової репутації туристичної компанії в рамках загальної корпоративної стратегії, ринкової частки та участі в розподілі/перерозподілі туристичних потоків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 622.089 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Дупляк Т. П. 
Методологічні підходи до стратегічного планування розвитку туристичної дестинації [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк, В. Г. Жученко, Ю. Б. Забалдіна. // Ефективна економіка. - 2018. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_12_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.979 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського